KAŠMÍROVÝ VZOR


KAŠMÍROVÝ VZOR_Katharine-fashion is beautiful_Kožušinová vesta_Šifónová blúzka_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



        Čo vy a vzory v outfitoch? Vzory veľakrát dokážu zaujať, či už v pozitívnom alebo v negatívnom slova zmysle. Treba s nimi zaobchádzať veľmi opatrne, aby ste si náhodou neublížili. :-) Nesprávne zvolený vzor by vám mohol pridať na hmotnosti, či úplne zdeformovať vašu postavu. Samozrejme, že vzorované oblečenie vám môže aj šikovne pomáhať, keď to potrebujete. Zamaskuje nedostatky postavy alebo vyzdvihne to, čo je na vás najlepšie. U mňa v skrini stále pociťujem deficit vzorov, ale postupne sa to snažím napraviť. Mám už niečo pruhované, bodkované, kárované, ale aj kvetované, avšak doteraz som ešte nemala na sebe kašmírový vzor.

         Preto som sa rozhodla, že práve dnes vám ukážem blúzku s takýmto vzorom. Keď som ju poprvýkrát uvidela, hneď som si predstavila nejaké hippie dievča s čelenkou vo vlasoch a so zvonovými džínsami, ktorá s priateľmi skáče, tancuje a spieva kdesi na hudobnom festivale vo Woodstocku. Je slobodná a nezávislá! Dobre, ale teraz sa vráťme k blúzke. :-) Pokojne som ju mohla doladiť do bohémskeho štýlu, lenže práve k tomu by mi zase chýbali nejaké prvky, ktoré tento štýl charakterizujú. Skombinovala som ju teda s krémovou sukňou, ktorej vzhľad pripomína semiš, čo sa teraz tiež radí medzi IN. Keďže vyššie teploty ešte stále neoslavujú svoj príchod, stavila som na svoju huňatú vestu, ktorej to pekne ladilo s celkovým outfitom. :-) Páči sa vám ako som sa vyhrala s touto blúzkou? Šli by ste do takéhoto vzoru?

Jedna zaujímavosť na záver: Vždy je dobré rozširovať si obzory a tak nie je na škodu, keď vám prezradím, že kašmírový vzor (známy aj ako Paisley podľa škótskeho mesta, kde sa vyrábali imitácie kašmírových šálov) je inšpirovaný indickým tradičným vzorom a charakterizujú ho kvapkové motívy.

Vaša Katharine. :-)


KAŠMÍROVÝ VZOR_Katharine-fashion is beautiful_Kožušinová vesta_Šifónová blúzka_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

KAŠMÍROVÝ VZOR_Katharine-fashion is beautiful_Kožušinová vesta_Šifónová blúzka_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

KAŠMÍROVÝ VZOR_Katharine-fashion is beautiful_Kožušinová vesta_Šifónová blúzka_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

KAŠMÍROVÝ VZOR_Katharine-fashion is beautiful_Kožušinová vesta_Šifónová blúzka_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

KAŠMÍROVÝ VZOR_Katharine-fashion is beautiful_Kožušinová vesta_Šifónová blúzka_Katarína Jakubčová_Fashion blogger


Blúzka: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Vesta: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Sukňa: Tvorba mojej mamky
Topánky: Obuv80
Kabelka: Zoot
Slnečné okuliare: Prada

Fashion is beautiful

Menovky: , , ,