ELEGANTNE PO PRÁCI


ELEGANTNE PO PRÁCI_Katharine-fashion is beautiful_Kohutia stopa_Biela košeľa_Červené lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



       Po dlhšej odmlke sa vám opäť hlásim so slovami "Ozaj ste mi veľmi chýbali". Bola som odcestovaná a momentálne sa dostávam z nemilého vírusu, ktorý sa rozhodol znepríjemniť moje dni usmokleným nosom, nezávideniahodným kašľom a vysokými horúčkami. Pomaly, ale isto sa už z ochorenia dostávam a teším sa na nové články, ktoré budem naďalej pridávať. Musím sa priznať, že mi chýba dostatok síl, vonkajšie prostredie a ľudia v ňom. Doteraz mi neostávalo nič iné, len ako sa uspokojiť s výhľadom z okna von, ale dnes sa to už zlepší a ja si dovolím menšiu vychádzku. Dúfam, že mi počasie bude priať a kvapky dažďa si odpustia svoju prítomnosť. :-)  

        Skôr než som na čas opustila Bratislavu, stihla som sa prejsť v bielej košeli, v červenom dvojradovom saku a v nohaviciach so vzorom kohútej stopy. Biela košeľa (klasika, ktorú musíte mať a to nielen v počte 1 kus) má detail, ktorým je jej priesvitná vrchná časť. Túto transparentnú časť som zladila znovu s čiernou mašličkou, ktorá sa stala na čas obľúbeným doplnkom mojich košieľ a blúzok. Svojou priesvitnosťou na ramenách je košeľa tak trochu rafinovaná a vôbec sa nemusím báť, že budem v nej na niekoho príliš odvážna. Tu môžete vidieť, že priehľadné neznamená hneď vulgárne, ale môže to pôsobiť aj jemne a decentne. Nohavice ozdobené po vonkajších stranách čiernymi pásikmi vedia zaujímavým spôsobom upozorniť na pekné ženské boky. :-) Červené sako z príjemného hladkého materiálu je podľa mňa ďalšou nevyhnutnou súčasťou nášho šatníka, ktoré musíte vlastniť rovnako ako čierne a aj biele sako. Hodí sa totiž na akúkoľvek príležitosť, či už do práce alebo večer do mesta na svieži jarný drink s priateľmi, kde v ňom určite zažiarite! A moju čierno-bielo-červenú kombináciu som doplnila ďalšou - štvrtou farbou, ktorá vôbec nie je naviac v prípade kabelky značky JEJ. Je inak čierna, no jej predná časť je výraznej modrej farby s nápadným kovovým zapínaním. Tak čo, páči sa?

Prajem príjemné prezeranie dnešnej inšpirácie. 

Vaša Katharine. :-)


ELEGANTNE PO PRÁCI_Katharine-fashion is beautiful_Kohutia stopa_Biela košeľa_Červené lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

ELEGANTNE PO PRÁCI_Katharine-fashion is beautiful_Kohutia stopa_Biela košeľa_Červené lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

ELEGANTNE PO PRÁCI_Katharine-fashion is beautiful_Kohutia stopa_Biela košeľa_Červené lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

ELEGANTNE PO PRÁCI_Katharine-fashion is beautiful_Kohutia stopa_Biela košeľa_Červené lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

ELEGANTNE PO PRÁCI_Katharine-fashion is beautiful_Kohutia stopa_Biela košeľa_Červené lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

ELEGANTNE PO PRÁCI_Katharine-fashion is beautiful_Kohutia stopa_Biela košeľa_Červené lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

ELEGANTNE PO PRÁCI_Katharine-fashion is beautiful_Kohutia stopa_Biela košeľa_Červené lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

ELEGANTNE PO PRÁCI_Katharine-fashion is beautiful_Kohutia stopa_Biela košeľa_Červené lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

ELEGANTNE PO PRÁCI_Katharine-fashion is beautiful_Kohutia stopa_Biela košeľa_Červené lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

ELEGANTNE PO PRÁCI_Katharine-fashion is beautiful_Kohutia stopa_Biela košeľa_Červené lodičky_Katarína Jakubčová_Fashion blogger


Košeľa: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Mašľa: Camaieu
Sako: Nowy Targ, Poľsko
Nohavice: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Kabelka: JEJ
Topánky: FootWork
Slnečné okuliare: Prada

Fashion is beautiful

Menovky: , , ,