SUKŇA Z ORGANZY


SUKŇA Z ORGANZY_Katharine-fashion is beautiful_Sukňa_Organza_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



         Sukní mám pomerne veľa a pritom stále cítim ich nedostatok. Prednedávnom mi ich pár pribudlo, jedna farebne výrazná s kvetovaným vzorom, druhá károvaná a tá posledná je bodkovaná. A verím, že čoskoro sa moje sukňové zásoby rozšíria aj o ďalšie, keďže mám pár látok už z minulých rokov, ktoré ešte nestihli okúsiť mamkin šijací stroj. Škoda len, že nie je možné aj rozšírenie môjho šatníka. :-) Dúfam, že teplé dni nebudú príliš krátko a ja vám tieto sukne stihnem predviesť, čím zároveň poniektoré z vás možno aj trošku inšpirujem.

        Postupne by som vám rada ukázala ako dokáže byť zaujímavý jednoduchý strih sukne, a to vďaka výrazným pestrofarebným kvetinkám. Rovnako uvidíte károvanú sukňu, ktorá je po bokoch bohato nariasená. Zvláštnosťou u tejto sukne je, že jej farby nie sú až tak typické pre jar/leto, ale predsa je určená do slnečného počasia. No a nesmú chýbať božské bodky, ktoré, ako som už raz spomínala, sa hodia pre akúkoľvek vekovú kategóriu. Vždy budem tvrdiť, že sukní nikdy nie je dosť. Každá z nás by ju mala mať vo všetkých možných prevedeniach, vo všetkých vzoroch, jednofarebné, krátke, dlhé, asymetrické a taktiež do každého ročného obdobia. Viem, malej striedmosti by mi z času na čas neuškodilo. :-) A ak mám byť úprimná, ja sama vlastním z každého rožka, troška. No ktovie, možno raz budem mať presne aj tú so širokými pruhmi, ktorá mi, verte/neverte, chýba. :-)

          Poďme ďalej. Musím vám pripomenúť, aby ste nezabúdali, že práve tomuto obdobiu vládnu nielen šortky, overaly a šaty, ale aj sukne akejkoľvek dĺžky, tvaru a vzorov. Odporúčam si nájsť tú svoju obľúbenú a kombinovať ju na miliónov spôsobov. Dobre viete, že móda je hravá a treba sa hrať aj s vašou "novou kamarátkou". Ak ste doteraz k sukniam nenosili lodičky/sandále na podpätkoch, spravte tak. V opačnom prípade, vymeňte topánky alebo tenisky za niečo výnimočné, v slovenských uliciach netradičné, napríklad za dreváky! V sukni a v drevákoch budete ozdobou po celé horúce mesiace a možno aj osobou, ktorá u nás určuje trendy na jar/leto 2016. :-)

         V dnešnom outfite som si pre vás pripravila tip (inšpiráciu), ako inak, na sukňu. Je midi dĺžky, klasicky strihaná do zvonu a vo vrchnej časti bohato nariasená. Jej výnimočnosť (aspoň pre mňa) spočíva v materiáli, z ktorého bola ušitá. Ide o organzu. Je to na dotyk príjemne ostrá, priesvitná tkanina, ktorá je vhodná pre jej nízku hmotnosť na výrazné vrstvenie a zároveň dokáže pekne držať tvar (nevyžaduje výstuhu). Samotnej sukni dodáva honosný vzhľad jej rozsiahle vrstvenie, ale taktiež aj krémová výšivka v tvare ruží. Minulý rok, keď sme boli na svadbe, moja mamka mala k tejto sukni oblečenú krémovú saténovú blúzku s krásnym decentným riešením vpredu, ktoré bolo uchytené drobným zlatým gombíkom. Táto blúzka, ako aj fascinátor krémovej farby dokonale ladili s vyšitými ružami na sukni. K tomu mamka siahla po telových špicatých lodičkách s otvorenou pätou z matnej kože v kombinácii s lakovanou kožou, ozdobené jemným zlatým pásikom na špičkách a na podpätkoch. Do ruky si vzala telovú lakovanú kabelku a outfit bol hotový. Vyzeralo to brilantne a podľa mňa by sa mala takto obliekať na svadbu aspoň každá druhá z nás. :-)

         V závere len zdôraznim, že organza spraví z vašej sukne, šiat a z blúzky luxusný kúsok, ktorý sa najviac hodí na spoločenské udalosti, akými sú svadby, promócie, či stužkové. Niekedy ho však môžete pokojne bežne použiť aj na víkendovú romantickú prechádzku po meste a ktovie, možno aj do práce.

TIP: Ak zatúžite po sukni z organzy, presne takúto modrú sukňu tu, môžete kúpiť v Obchodnom dome MY na Kamennom námestí v Bratislave.


SUKŇA Z ORGANZY_Katharine-fashion is beautiful_Sukňa_Organza_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SUKŇA Z ORGANZY_Katharine-fashion is beautiful_Sukňa_Organza_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SUKŇA Z ORGANZY_Katharine-fashion is beautiful_Sukňa_Organza_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SUKŇA Z ORGANZY_Katharine-fashion is beautiful_Sukňa_Organza_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SUKŇA Z ORGANZY_Katharine-fashion is beautiful_Sukňa_Organza_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SUKŇA Z ORGANZY_Katharine-fashion is beautiful_Sukňa_Organza_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SUKŇA Z ORGANZY_Katharine-fashion is beautiful_Sukňa_Organza_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SUKŇA Z ORGANZY_Katharine-fashion is beautiful_Sukňa_Organza_Katarína Jakubčová_Fashion blogger


Top: Koton
Sukňa: Tvorba mojej mamky
Kabelka: www.ikabelky.sk
Topánky: Secret shoes for you

Fashion is beautiful

Menovky: , ,