SANDGRENS CLOGS


SANDGRENS CLOGS_Katharine-fashion is beautiful_Šaty_Biele dreváky_Sandgrens_Šatka vo vlasoch_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



         Dreváky som mala na sebe obuté, keď som bola ešte školáčka na základnej škole. Bolo to už dávno, ale veľmi dobre si na ne pamätám. Jedny boli biele a tie ďalšie červené. Mala som ich veľmi rada a boli pre mňa výnimočné, pretože vždy tak čarovne klopkali a tiež mali drevenú podrážku, čo iné topánky nepoznali. A o ich typickom tvare už ani nemusím písať, že? :-) Áno, išlo o klasické dreváky, ktoré sa podľa mňa vyskytovali medzi nami kedysi viac ako teraz. Úprimne, ktorá z vás má nejaké tie doma? A vôbec, mali ste niekedy túto obuv? Myslím si, že či už ste alebo nie ste módnou maniačkou, tak určite by vám nemali chýbať medzi všetkými tými lodičkami, balerínami, mokasínami a teniskami!

         Keď sa tu už tak drevákujem, počuli ste o švédskej značke SANDGRENS? Firma Sandgrens svoje clogsy, teda dreváky vyrába ručne, používa prírodné materiály a výrobné metódy šetrné k životnému prostrediu, a pritom vo vysokej kvalite a v súlade s módnymi trendmi. Nesmierne som sa potešila, keď som dostala príležitosť spropagovať z ich ponuky jeden pár. Áno, takže už aj ja som vlastníčkou jedných pekných bielych na klinovom podpätku. Výber drevákov bol pestrý a rozhodnúť sa bolo pre mňa veľmi náročné, tak som to nechala na iných. Ich dreváky môžem dozaista odporučiť. Nosia sa pohodlne, sú nápadité a sú pre mňa ozaj FASHION. Zvršky drevákov Sandgrens bývajú v rôznych farebných variáciách, takže každá z vás si môže prísť na svoje. Majú rôzny tvar drevenej podrážky, či už sú na vysokom, na nízkom alebo na klinovom podpätku. Dokonca tam nájdete aj trendové gladiátorky (mne osobne sa páčia strieborné) alebo aj tradičné, na ktoré sme boli kedysi zvyknuté.

          K mojim novým sandálom som si tentokrát obliekla šaty z dielne mojej mamky, ktoré nosila ona sama ako mladica. :-) Dokonca niektoré časti týchto šiat boli šité ručne, pretože vtedajšie šijacie stroje nemali také vymoženosti ako tie dnešné. Šaty mali v okolí pása tunelík, z ktorého vychádzala stužka z rovnakého materiálu ako šaty. Lenže nedávno sa mamka pokúšala s nimi niečo vymyslieť a tak túto časť vypárala. Mne už neostávalo potom nič iné ako len improvizovať. Ako opasok som teda použila šnúrky, ktoré farebne ladia so šatami a taktiež so sandálmi. Čo poviete, dobrý nápad? No, a aby to nebolo také tuctové, siahla som po šatke, ktorá už tiež pozná akú-takú históriu. Farbou mi úplne sadla do celkového vzhľadu a fajnovo ho osviežila. K tomu ešte biele okrúhle náušnice a idylka je na svete. :-)

Tak čo poviete na dnešný outfit?  Počuli ste už o vyššie spomínanej značke zo Švédska? Rovnako by ma zaujímalo, či ste podľahli čaru drevákov alebo či ste ich zásadným odporcom?

Vedeli ste?: Sandgrens je najstaršia spoločnosť na svete zameraná na výrobu drevákov.

TIP: Ak nechcete investovať veľa peňazí do opaskov, skúste si zájsť do ktorejkoľvek galantérie a kúpte si presne také šnúrky ako sú tie moje na obrázkoch. Ponúkajú sa v rôznych farebných prevedeniach a nápadito vám nahradia akýkoľvek opasok, či už napríklad na šatách alebo na overaloch.

Majte sa krásne a užívajte si leto, napríklad aj v drevákoch od Sandgrens! :-)

Vaša Katharine


SANDGRENS CLOGS_Katharine-fashion is beautiful_Šaty_Biele dreváky_Sandgrens_Šatka vo vlasoch_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SANDGRENS CLOGS_Katharine-fashion is beautiful_Šaty_Biele dreváky_Sandgrens_Šatka vo vlasoch_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SANDGRENS CLOGS_Katharine-fashion is beautiful_Šaty_Biele dreváky_Sandgrens_Šatka vo vlasoch_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SANDGRENS CLOGS_Katharine-fashion is beautiful_Šaty_Biele dreváky_Sandgrens_Šatka vo vlasoch_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SANDGRENS CLOGS_Katharine-fashion is beautiful_Šaty_Biele dreváky_Sandgrens_Šatka vo vlasoch_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SANDGRENS CLOGS_Katharine-fashion is beautiful_Šaty_Biele dreváky_Sandgrens_Šatka vo vlasoch_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SANDGRENS CLOGS_Katharine-fashion is beautiful_Šaty_Biele dreváky_Sandgrens_Šatka vo vlasoch_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SANDGRENS CLOGS_Katharine-fashion is beautiful_Šaty_Dreváky_Sandgrens_Šatka vo vlasoch_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SANDGRENS CLOGS_Katharine-fashion is beautiful_Šaty_Biele dreváky_Sandgrens_Šatka vo vlasoch_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SANDGRENS CLOGS_Katharine-fashion is beautiful_Šaty_Biele dreváky_Sandgrens_Šatka vo vlasoch_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SANDGRENS CLOGS_Katharine-fashion is beautiful_Šaty_Biele dreváky_Sandgrens_Šatka vo vlasoch_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SANDGRENS CLOGS_Katharine-fashion is beautiful_Šaty_Biele dreváky_Sandgrens_Šatka vo vlasoch_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SANDGRENS CLOGS_Katharine-fashion is beautiful_Šaty_Biele dreváky_Sandgrens_Šatka vo vlasoch_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SANDGRENS CLOGS_Katharine-fashion is beautiful_Šaty_Biele dreváky_Sandgrens_Šatka vo vlasoch_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SANDGRENS CLOGS_Katharine-fashion is beautiful_Šaty_Biele dreváky_Sandgrens_Šatka vo vlasoch_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SANDGRENS CLOGS_Katharine-fashion is beautiful_Šaty_Biele dreváky_Sandgrens_Šatka vo vlasoch_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SANDGRENS CLOGS_Katharine-fashion is beautiful_Šaty_Dreváky_Sandgrens_Šatka vo vlasoch_Katarína Jakubčová_Fashion blogger


Šaty: Tvorba mojej mamky
Šatka: ???
Dreváky: Sandgrens

A ešte pár favoritov, ktoré stoja za to!



Fashion is beautiful

Menovky: , , ,