HAPPY BIRTHDAY KATKA


HAPPY BIRTHDAY KATKA_Katharine-fashion is beautiful_Katarína Jakubčová_Fashion blogger_Ružový top



          Som "dieťa slnka", narodila som sa v auguste, v horúcom prázdninovom mesiaci, a predsa ťažko znášam tieto neúnosné horúčavy. Doslova trpím! Trpím, keď si mám ľahnúť na lehátko a nečinne sa nechať opekať z každej strany. Osobne pri týchto vysokých teplotách radšej uprednostňujem vodu, hektolitre vody v bazéne a tieň nad hlavou. Vtedy som v siedmom nebi, šťastná a vysmiata ako lečo. Dnes som oslávencom a v ušiach počujem samé "Happy birthday milá Katka". Áno, 10. augusta je deň, keď som ráno o 10.10 h uzrela svetlo sveta, a to presne pred 33 rokmi. :-)

         Neobišla ma krásna kytica a ani luxusné zákusky, presne podľa mojich chutí (ovocné a čokoládové). Okrem toho, že si vychutnávam tento narodeninový sviatok, teším sa aj z mojich nových topánočiek od môjho milovaného priateľa. A nie, nemaľovali sme doma a ani žiadne vedro s farbou na mňa nespadlo. :-) Určite by som ich odporúčila každému, chodia totiž za vás a robia dobrú náladu nielen tomu, kto ich nosí, ale aj okoloidúcim (nejedno dievča ma zastavilo a pochválilo mi ich). Čo na ne poviete, že sú cool? Užívajte si tieto slnečné dni po svojom a najmä sa radujte, úsmevu na rozdávanie nikdy nie je dosť!

Mám vás rada!
Vaša Katharine.



HAPPY BIRTHDAY KATKA_Katharine-fashion is beautiful_Katarína Jakubčová_Fashion blogger_Ružový top

HAPPY BIRTHDAY KATKA_Katharine-fashion is beautiful_Katarína Jakubčová_Fashion blogger_Ružový top

HAPPY BIRTHDAY KATKA_Katharine-fashion is beautiful_Katarína Jakubčová_Fashion blogger_Ružový top

HAPPY BIRTHDAY KATKA_Katharine-fashion is beautiful_Katarína Jakubčová_Fashion blogger_Ružový top

HAPPY BIRTHDAY KATKA_Katharine-fashion is beautiful_Katarína Jakubčová_Fashion blogger_Ružový top

HAPPY BIRTHDAY KATKA_Katharine-fashion is beautiful_Katarína Jakubčová_Fashion blogger_Ružový top

HAPPY BIRTHDAY KATKA_Katharine-fashion is beautiful_Katarína Jakubčová_Fashion blogger_Ružový top


Top: Stilago
Džínsy: New Yorker
Topánky: VašeTopánky
Kabelka: VašeTopánky
Slnečné okuliare: Prada

Fashion is beautiful

Menovky: , ,