SIVOZELENÁ LEŽÉRNOSŤ


SIVOZELENÁ LEŽÉRNOSŤ_Katharine-fashion is beautiful_Sivočierny sveter_Zelený top_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



         "Kde vy ľudia chodíte na tieto kúsky?" - ozvala sa pani predavačka, keď prechádzala po kóde môjho nového svetra, ktorý sa mi podarilo dostať už skôr vo výraznej zľave. Hovorila mi o tom, ako celý deň predáva perfektné veci za super ceny. Sama nechápala ako je to možné, keďže ona nikdy nič zaujímavé za výbornú cenu nevidí. Osobne si myslím, že to je buď o šťastí alebo jednoducho majú poniektorí na tie správne nákupy správny nos. A v ten deň som mala aj ja nielen ten správny nos, ale bolo mi naklonené aj to známe shoppingové šťastie. Môj sveter, ktorý sa pani predavačke tak páčil, bol totiž posledným kúskom a neviete si predstaviť tú radosť, keď som ho objavila. Bola to síce neplánovaná kúpa, ale nikdy som ju neoľutovala. V súčasnosti ide o môj najobľúbenejší sveter, ktorý nosím pomerne často. Takže poďme sa pozrieť, čo som si k nemu vlastne obliekla.

        Kým všade píšu o mixovaní rôznych štýlov, tak v mojom prípade vždy dochádza ku kombinovaniu rôznych farieb. Možno ste si to už aj všimli, ale tu na blogu kladiem dôraz na farby, ktoré v našich končinách nie je bežne vidieť. Áno, pri vyskladaní outfitu sa snažím miešať farby, ktoré sa v tom momente v podobe oblečenia a doplnkov dostanú pod moje ruky. Riadim sa náladou, chuťami a je mi jedno, či vonku sneží, prší alebo práve svieti slnko. Niekedy sa však musím krotiť, pretože moja fantázia je v prípade farieb šialená.

         Minule sa mi podarilo nakombinovať sivú so zelenou. Je jasné, že v hlavnej úlohe bol spomínaný sivočierny sveter, ku ktorému sa mi zažiadalo nakombinovať top so zelenou potlačou, sivé džínsy, zelené slip-ony, sivú kabelku a šperky z minerálnych kameňov, ktoré sa niesli tiež v týchto farbách. Look je zase len taký do pohody, ležérny a bežne ho nosím, keď sa chystám napríklad celú sobotu pobehovať s priateľom po nákupnom centre, pričom sa potrebujem cítiť oveľa viac komfortne ako po iné dni.

Outfit bol fotený pred vyše týždňom, keď som ešte ani netušila ako sa výrazne ochladí. Teraz by som si na seba určite obliekla môj sivý kabát alebo možno aj nejaký zelený (pre menej odvážnych by bol určite vhodnejší práve čierny). 

A čo vy? Ktorú farbu máte k sivej najradšej? Je to sivá - ružová, sivá - červená, sivá - fialová alebo teraz už aj sivá - zelená? Prípadne uprednostňujete k sivej inú farbu?

S úsmevom na tvári
Vaša Katharine


SIVOZELENÁ LEŽÉRNOSŤ_Katharine-fashion is beautiful_Sivočierny sveter_Zelený top_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SIVOZELENÁ LEŽÉRNOSŤ_Katharine-fashion is beautiful_Sivočierny sveter_Zelený top_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SIVOZELENÁ LEŽÉRNOSŤ_Katharine-fashion is beautiful_Sivočierny sveter_Zelený top_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SIVOZELENÁ LEŽÉRNOSŤ_Katharine-fashion is beautiful_Sivočierny sveter_Zelený top_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SIVOZELENÁ LEŽÉRNOSŤ_Katharine-fashion is beautiful_Sivočierny sveter_Zelený top_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

SIVOZELENÁ LEŽÉRNOSŤ_Katharine-fashion is beautiful_Sivočierny sveter_Zelený top_Katarína Jakubčová_Fashion blogger


Top: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Sveter: Vero Moda
Džínsy: Billabong
Topánky: VašeTopánky
Kabelka: Marc Picard
Slnečné okuliare: Prada

Fashion is beautiful

Menovky: , , ,