JESENNÉ VRSTVENIE


JESENNÉ VRSTVENIE_Katharine-fashion is beautiful_Tvídové sako_Semišová vesta_Olivová pašmína_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



         Áno, tento outfit s jasným jesenným odkazom ste už mali možnosť vidieť u mňa na Facebooku. Šlo o súťažný look, do ktorého mali byť zakomponované nohavice. Tie dnes však nebudú úplne v hlavnej úlohe, ale pozornosť sústredím skôr na vrstvenie. Keď sa mi tvídové sako v hnedom prevedení dostalo do rúk, tak som rozmýšľala, čo sa s ním bude dať urobiť. Bola to pre mňa výzva, ako z inak pre mňa nie veľmi výrazného saka, mám urobiť čosi s "fíha" efektom.   

         Bez prezerania rôznych módnych časopisov, Printerestu, či Lookbooku sa mi podarilo vybudovať tento vzhľad. V prvom rade som netúžila, aby som použitím tohto saka zašla do pánského štýlu, ktorý je tiež súčasným hitom v dámskom šatníku. Pre mňa bolo prioritou pôsobiť hlavne žensky. Preto mi napadlo použiť kožený opasok, ktorý zaručene dokáže zvýrazniť ženský pás. Keďže vonku býva v tomto období chladnejšie, obliekla som si vestu so semišovým efektom, ktorá je aj pre tohtoročnú sezónu stále trendová. Outfit sa zdal byť už hotový, ale moja nespokojnosť túžila ešte ďalej experimentovať. Chcela som vedieť ako ďaleko môžem v rámci tohto outfitu zájsť. Nakoniec som použila olivový šál, ktorý výsledný outfit dotiahol do bodky. 

        Šál som si neomotala klasicky okolo krku, ale prehodila cez rameno a previazala už spomínaným opaskom. Ako máte možnosť vidieť, aj to môže byť jeden zo spôsobov nosenia šálov. Podľa mňa to pôsobí efektne a vďaka farbe šálu aj výrazne. Výhoda takto odloženého šálu, ktorý pôsobí stále ako výrazný doplnok tkvie v tom, že nezavadzia a v prípade náhleho ochladenia je hneď "poruke". Sako som však oživila nielen šálom, oranžovými nohavicami, ale aj vyčnievajúcim pulóvrom horčicovej farby. A na záver nesmeli ani tu chýbať doplnky v podobe semišovej kabelky, krásnych hnedých čižiem, ktoré sú mimochodom pohodlné a nejakých tých šperkov. 

Tak čo si myslíte, vydarilo sa mi jesenné vrstvenie?

Majte sa krásne!

Vaša Katharine  


JESENNÉ VRSTVENIE_Katharine-fashion is beautiful_Tvídové sako_Semišová vesta_Olivová pašmína_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

JESENNÉ VRSTVENIE_Katharine-fashion is beautiful_Tvídové sako_Semišová vesta_Olivová pašmína_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

JESENNÉ VRSTVENIE_Katharine-fashion is beautiful_Tvídové sako_Semišová vesta_Olivová pašmína_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

JESENNÉ VRSTVENIE_Katharine-fashion is beautiful_Tvídové sako_Semišová vesta_Olivová pašmína_Katarína Jakubčová_Fashion blogger


Pulóver: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Vesta a sako: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Nohavice: Medicine
Šál: VašeTopánky
Kabelka a čižmy: VašeTopánky
Opasok: More & More, Fashion Outlet Parndorf
Náušnice: Six
Prsteň: Brigide Bijoux
Slnečné okuliare: Prada


Fashion is beautiful

Menovky: , , ,