HRIEŠNE DOBRÁ SUKŇA


HRIEŠNE DOBRÁ SUKŇA_Katharine-fashion is beautiful_Zelená károvaná sukňa_Hnedý kabát_Katarína Jakubčová_Fashion blogger



         Aj tento rok sa mi začal v podobe nových sukní. Pribudli mi vďaka neskutočne výhodnej kúpe za bezkonkurenčné ceny (vystihnúť zľavy v pravý čas je na nezaplatenie) a vďaka mojej šikovnej mamke. Musím skonštatovať, že sa nám začínajú vytvárať slušné látkové zásoby a som veľmi zvedavá, kedy sa ich podarí riadne zužitkovať. Všetky štyri sukne sú v dĺžke po kolená a nosiť ich môžem do práce, na rande s priateľom, či pri posedení na káve s kamoškami. Ako inak, sú opäť farebné, a preto si k nim stačí dať niečo v klasickej bielej alebo čiernej farbe, prípadne v obľúbenej béžovej.

         V prípade prvej ušitej sukne som sa nechala minulý rok inšpirovať v obchode Pietro-Filipi, kde som si skúšala jednu červenú so zlatými gombíkmi. Ani si neviete predstaviť, akú radosť som mala, keď som podobný typ sukne našla v dvoch starších vydaniach Burdy. Hneď mi bolo jasné, že musím urobiť strih, aby mohla moja nová sukňa uvidieť svetlo sveta. Čo sa týka tejto prvej sukne, jej dominantou sú gombíky, vrecká a zapínanie vpredu. Viac vám už však neprezradím, veď ju postupne uvidíte aj tu na blogu. 

        Druhá sukňa v bordovo-čiernej kombinácii je úzkeho strihu. Za jej výrazný prvok považujem káro, ktoré asi nikdy nevyjde z módy. Už sa neviem dočkať ako vám ukážem jej vyžitie v súvislosti s mixovaním vzorov na ostatných kúskoch oblečenia. Pokiaľ ide o tretiu sukňu, tak u nej išlo viac o prešitie ako o ušitie z novej látky. Bola to sukňa midi dĺžky, ktorú ste už mali možnosť vidieť aj tu na blogu. Teraz je však skrátená a pozornosť si získava nielen vďaka farbám a káru, ale aj prostredníctvom zaujímavo riešenej spodnej časti. Veď aj túto sukňu budete mať príležitosť uvidieť neskôr.  

          Ale poďte sa teraz so mnou pozrieť na tú poslednú. Dobre viete, že nedeľa patrila všetkým zamilovaným. Áno, je to sviatok, ktorý si už postupne získava miesto aj tu v našich končinách. Niežeby som bola veľkým fanúšikom tohto sviatku, ale aj tak som si chcela Valentína vychutnať spoločne s priateľom. Užili sme si ho naplno, pričom sa nám podarilo neplánovane skončiť aj v Auparku, kde sme zároveň nafotili aj dnešný outfit. V ňom si môžete všimnúť spomínanú štvrtú novú sukňu, u ktorej zabodovala najmä zelená farba. Nejako zvlášť som sa nezapodievala, čo si k nej oblečiem, len som siahla po všetkom čiernom s výnimkou jedného z mojich naj kabátov, ktorý ste videli aj tu a tu a čiapky, ktorej to so sukňou farebne ladilo.

Ako ste strávili Valentína vy a čo pekné ste dostali?

Majte sa krásne!
Vaša Katharine :-)


HRIEŠNE DOBRÁ SUKŇA_Katharine-fashion is beautiful_Zelená károvaná sukňa_Hnedý kabát_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

HRIEŠNE DOBRÁ SUKŇA_Katharine-fashion is beautiful_Zelená károvaná sukňa_Hnedý kabát_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

HRIEŠNE DOBRÁ SUKŇA_Katharine-fashion is beautiful_Zelená károvaná sukňa_Hnedý kabát_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

HRIEŠNE DOBRÁ SUKŇA_Katharine-fashion is beautiful_Zelená károvaná sukňa_Hnedý kabát_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

HRIEŠNE DOBRÁ SUKŇA_Katharine-fashion is beautiful_Zelená károvaná sukňa_Hnedý kabát_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

HRIEŠNE DOBRÁ SUKŇA_Katharine-fashion is beautiful_Zelená károvaná sukňa_Hnedý kabát_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

HRIEŠNE DOBRÁ SUKŇA_Katharine-fashion is beautiful_Zelená károvaná sukňa_Hnedý kabát_Katarína Jakubčová_Fashion blogger

Pulóver: C&A
Sukňa: Tvorba mojej mamky
Kabát: Hallhuber 
Pančuchy: Calzedonia
Čiapka: Brigide Bijoux
Kožené rukavice: ???
Kabelka: Kúpená v Ríme, Taliansko
Čižmy: Eobuv

Fashion is beautiful

Menovky: , ,